Ultimul album Biffy Clyro vinde mai bine în UK decât Adele și Coldplay la un loc

După doar 5 zile de la lansare, cel mai recent album semnat Biffy Clyro, “Ellipsis”, este numărul 1 în Official UK Albums Chart. Discul are vânzări atât de bune în ultima săptămâna în Marea Britanie încât a depăşit vânzările însumate ale ultimelor albume Adele, Coldplay, ELO şi Rick Astley la un loc. Scoțienii cântă în premieră la Spellground Festival, pe litoralul Mării Negre, pe data de 14 august. 

 
Noul disc este descris ca fiind „mai mult un pumn în față decât o mare îmbrățișare” și reprezintă o continuare a valorilor care au animat trupa încă de la debut și au transformat-o într-un must-see pe șase continente. Potrivit Official Charts Company, cel mai apropiat competitor al noului album Biffy Clyro este discul artistei Adele. Albumul ei, “25”, este în prezent pe locul 2. Urmează, în ordine în topul vânzărilor, Rick Astley, cu “50” (3), Coldplay, cu “A Head Full Of Dreams” (4) și ELO cu “All Over The World” (5).

 

De la debutul lor din 2002 cu albumul „Blackened Sky”, cei trei scoțieni ne-au șocat, încântat, revoltat și activat să le punem albumele pe repeat. Cu influențe care variază de la Metallica la Rush sau Pixies, trupa și-a sedimentat locul în topul celor mai complexe apariții muzicale ale începutului de secol. Piese precum „Many of Horror”, „Mountains” sau „Biblical” au cucerit fani din multe sfere muzicale și le-au câștigat băieților un bine-meritat titlu de Best British Band la NME Awards din 2013.
 
La așa palmares, pretențiile sunt pe măsură. Scoțienii vin cu o echipă tehnică de 30 de oameni la Spellground Festival și au nevoie de 30 de dușuri doar pentru ei în backstage, astfel încât să poata face duș toți… în același timp. Fiindcă reprezentațiile live le solicită un efort fizic intens, membrii trupei solicită cu încăpățânare aceeași variantă “ușoară” de cină înaintea fiecărui show din turneu: spaghete bolognese și salată.

 
Cei de la Biffy Clyro vor urca pe Master Stage, cea mai mare scenă găzduită vreodată de orașul Constanța (peste 300 mp) duminică, pe 14 august. Biletele pentru o zi la Spellground Festival costă 130 de lei, cu toate taxele incluse, până pe 15 iulie. La intrare, în ziua evenimentului, biletele vor fi disponibile la prețul de 185 lei (taxe incluse). Abonamentele, la prețul de 295 lei (taxe incluse), pot fi cumpărate pe  http://www.eventim.ro/, în rețeaua de distribuție Eventim sau pe http://www.bilete.ro/, în oficiile Poștei Române, în magazinele Inmedio semnalizate cu Bilete.ro și în magazinele Germanos.

 

#amustseafestival  #willputaspellonyou

 Despre Spellground Festival – a must-SEA festival

 

  • 3 zile de festival
  • 18 artisti internationali
  • 44 artiști romani și newcomers
  • 3 scene: Master Stage, Ground Stage și Electronic Wave Stage

Spellground Festival pune stăpânire pe litoral, între 12 și 14 august, înainte de Ziua Marinei, în cel mai plin weekend prelungit al verii. Spellground Festival se anunță o experiență de zeci de ore de muzică live, activitați artistice și culturale, distracție și vibe pozitiv, toate în aer liber. Pe lângă asta, camping exclusiv Spellground cu vedere la mare și ieșire la plajă în Năvodari, transport gratuit cu double-decker între toate zonele pe toata perioada festivalului (pe baza brățării de acces), pachete de cazare la hotel cu abonament Spellground inclus (disponibile în curând), sporturi nautice, show-uri inedite de video-mapping și multe alte surprize. Cele patru mari elemente: Pâmant, Soare, Apă și Aer se vor uni cu un al cincilea element, Vibe-ul mulțimii, într-o experiență fără precedent în județul Constanța. 

Search